Encje wybrane – przykład aplikacji AppML

Nazwa Kod HEX Znak
{{nazwa}} {{kodh}} {{encja}}

Skrypt aplikacji: https://www.w3schools.com/appml/2.0.3/appml.js

<!-- HTML – tabela do wypełnienia danymi... -->

/* JavaScript – obiekt encje
   dane zapisane w pliku encje.js */

{"encje":[
  {"nazwa":"amp", "kodh":"x26", "encja":"&"},
  {"nazwa":"lt", "kodh":"x3C", "encja":"<"},
  {"nazwa":"gt", "kodh":"x3E", "encja":">"},
  {"nazwa":"apos", "kodh":"x27", "encja":"'"},
  {"nazwa":"alpha", "kodh":"x03B1", "encja":"α"},
  {"nazwa":"beta", "kodh":"x03B2", "encja":"β"},
  {"nazwa":"gamma", "kodh":"x03B3", "encja":"γ"},
  {"nazwa":"delta", "kodh":"x03B4", "encja":"δ"},
  {"nazwa":"larr", "kodh":"x2190", "encja":"←"},
  {"nazwa":"uarr", "kodh":"x2191", "encja":"↑"},
  {"nazwa":"rarr", "kodh":"x2192", "encja":"→"},
  {"nazwa":"darr", "kodh":"x2193", "encja":"↓"}
]
}